eastdrummer

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Tobias Kopparsjö - 20 september 2011 08:47

Här kommer en liten recension på east "egna" stockar.

Det finns 2 modeller på dessa att köpa för tillfället.


Börjar med den ena som heter "Start"


Recension:


Kan ju säga direkt att kvalitén inte är den bästa men dom duger mycket väl i replokalen.

"start" är den billigare av dom 2 och även dom sämre.

East start är andrahands sortiment från amerikanska tillverkare.

Poäng: 2/5


Pris:


39kr är ju inte farligt. Man kan ju köpa hur många som helst och leka flismaskin i replokalen.


Poäng: 4/5

 



Här kommer då recensionen på den andra modellen, "Standard".


Recension:


East standard är betydligt bättre än start.

Det är fortfarande ett andrahands sortiment men denna gång ifrån Svenska märket Wincent.


Dessa stockar är vad jag själv valt att använda i replokalen för priset är så pass billigt att jag kan köpa in stora mängder utan att gråta över hur tom min plånbok blev.


Man får ju dock fortfarande räkna med att man är lite av en flismaskin med dessa stockar men det känns ju bättre att flisa dessa stockar än med dyra pro-mark t.ex


Poäng: 3/5


Pris:


49kr kostar dessa stockar och jag tycker det är perfekt. Som sagt bra pris för replokals stockar.


Pöäng: 4/5

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards